هر شب یک قصه در شبکه‌های اجتماعی کانون

قصه‌های برترین قصه‌گویان ایرانی و بین‌المللی «هرشب یک قصه» در شبکه‌های اجتماعی اینترنتی بازنشر می‌شود و در دسترس خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر دارد در آستانه‌ی برپایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که بهمن امسال در تهران برگزار ‌می‌شود هر شب یکی از قصه‌های برگزیده جشنواره‌ی گذشته‌ قصه‌گویی را در شبکه‌های اجتماعی و صفحه‌های کانون در این شبکه‌ها به اشتراک بگذارد.
سال گذشته هجدهمین دوره‌ی این جشنواره نیز در تهران برگزار شد و در آن 20 قصه‌گوی ایرانی با یکدیگر رقابت کردند و قصه‌گویانی از 11 کشور جهان نیز به قصه‌گویی پرداختند.
به‌زودی می‌توانید بخش کوتاهی از فیلم قصه‌گویی این برگزیدگان را هر شب در کانال تلگرامی کانون به نشانی @kanoonparvareshpr، و صفحه‌ی اینستاگرام به نشانی kanoonparvaresh  ببینید.
گفتنی است که علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم‌ها را به طور کامل در درگاه اینترنتی vidia24.ir تماشا کنند.
این برگزیدگان همه ساله از بین بیش از 3هزار مربی کانون، شرکت‌کنندگان آزاد و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در جریان رقابت‌های استانی و کشوری انتخاب می‌شوند.
امسال نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های مربیان کانون، ‌آزاد، نوجوانان، فراگیر،‌ رضوی و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و با حضور 57 قصه‌گوی منتخب ایرانی و تعدادی از قصه‌گویان خارجی اواخر بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تهران برگزار می‌شود.
موضوع‌های جشنواره‌ی امسال، «آزاد»، «آموزشی، تربیتی» و «زندگی به سبک ایرانی اسلامی» است.
بر همین اساس قصه‌های قصه‌گویان برتر جشنواره از روز 26 دی 1395 هر شب در صفحه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.