کانون تنها جایی است که در آن با استقبال روبه رو می شوم

کتابهای کانون خیلی جذاب و متنوع هستند و دسترسی به آنها بسیار آسان است و فضای کانون کاملا فرهنگی و دوستانه و تنها جایی شاید باشد که هنگام ورود به آنجا با استقبال گرم مربیان کانون روبرو می شوم.<BR> <BR> گفتگو از فریبا صیدی

-خودتان را معرفی کنید ؟ محمد رضا خورانی عضو فعا ل مرکز شماره سه هفده سال سن دارم .
-چند ساله که عضو کانون هستید؟ از سال 1386 در کانون شماره سه عضو شدم و تا کنون در این مرکز حضور فعال دارم .
-کتابها و فضای کانون را چگونه می بینید ؟ کتابهای کانون خیلی جذاب و متنوع هستند و دسترسی به آنها بسیار آسان است و فضای کانون کاملا فرهنگی و دوستانه و تنها جایی شاید باشد که هنگام ورود به آنجا با استقبال گرم مربیان کانون روبرو می شوم.
در هفته چند کتاب می خوانید ؟ در هفته که سه روز به کانون مراجعه می کنم هر روز دو جلد کتاب به امانت می برم یعنی در هفته شش جلد کتاب امانتی را مطالعه می کنم و گاهی اوقات در کتابخانه نیز فرصت بشه باز کتاب می خوانم در کل خیلی به کتابهای هنر و رمان علاقمندم .
- زیباترین کتابی که تا حالاخواندید چه کتابی بوده است ؟ کتاب چلچراغی در تاریکی که مربی مرکز خانم صیدی با آب و تاب از آن تعریف میکرد را امانت گرفته و مطالعه کردم و حین مطالعه فهمیدم چرا خانم مربی اینقدر از آن کتاب تعریف می کرد آخه با تمام وجود اتفاقات و مسیر داستان را حس می کنید و کتاب مخاطب را کاملا درگیر محتوا می کند .
- موضوع کتاب چی بود ؟ کتاب بر اساس زندگی علی اکبر صنعتی نقاش و مجسمه ساز نامی کشور است که الان از او به عنوان چهرهای ماندگار یاد می شود
-چه فعالیتهایی را بیشتر دوست دارید ؟ در اکثر فعالیتهای کانون حضور فعال دارم اما چند فعالیت را به طور جدی پی گیر هستم مانند  قرآن –نقاشی و خوشنویسی و در رشته خوشنویسی به لطف خدا و با حمایت مربیان خوب مرکز و تلاش و پشتکار خودم توانستم تا مرحله عالی پیش برم ودر اکثر برنامه ها در سطح مرکز و استان قاری قرآن هستم
تا الان در چه مسابقه هایی شرکت کرده اید ؟ در اکثر مسابقات فرهنگی هنری حضور فعال داشته و تاکنون در زمینه خوشنویسی –نشریه دیواری موفق به دریافت تقدیر نامه استانی و منطقه ای شده ام   .
- اگر مسولیت مرکز را به دست تو بدهند چه کار می کنید؟ مسئولیت مرکز بسیار دشوار و سخت می بینم اما شیرین است اگر من مسئول کانون باشم سعی می کنم برنامه های فرهنگی هنری و.... را گسترش بدم مثال :در بخش فرهنگی آموزش اذان - مداحی - قرائت –فوتبال –تنیس –شطرنج -و حضور یک روحانی در مرکز به صورت هفته ای یک جلسه برای بیان احکام و اخلاق و در بخش هنری تهیه ی یک دستگاه سفال در گارگاه سفال برای اعضا نوجوان .
خاطره انگیز ترین روزی که در کانون برایت رقم خورد؟روزی که برای اینجانب نمایشگاهی از آثارم در مرکز به همت مربیان این مرکز برگزارشد و روز افتتاحیه وقتی با استقبال گرم مربیان و بازدید کنندگان از نمایشگاه روبرو شدم در دل خود احساس بزرگی و امیدواری می کردم .