اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه

با اعلام دبیرخانه ی جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد به عنوان داوران مرحله ی استانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، دبیرخانه ی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله ی استانی عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.

عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال ها فعالیت مقام های متعددی را در جشنواره های کشوری و استانی به دست آورده است. 

فاطمه برمال کارگردان، بازیگر و عروسک گردان دیگر داور این جشنواره از استان اردبیل است، فاطمه برمال در طی سال ها فعالیت خود عناوین متعددی را در جشنواره های مختلف عروسکی و نمایشی به دست آورده، آخرین نمایش وی نمایش «آی تک» بود در تیر ماه ۱۴۰۲ در مرکز تئاتر کانون به روی صحنه رفت.

سمیه حسین نژاد کارشناس سابق کانون  استان عروسک ساز، عروسک گردان، کارگردان و طراح صحنه و دکور دارای لیسانس نقاشی با سابقه ی بیش از ۲۰ سال فعالیت و مدرس شاخه های مختلف هنری است که طی سال ها فعالیت موفق به کسب رتبه های برتر در هنرهای نمایشی چون جشنواره رضوی شده و بارها آثار وی به رویداد های کشوری صعود کرده اند.

عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد آثار برتر جشنواره استانی را مشخص خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛نوزدهمین جشنواره استانی هنرهای نمایشی روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه واقع در خیابان والفجر ۲ داخل پارک ملت برگزار خواهد شد و تماشای نمایش های جشنواره برای عموم مردم آزاد می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =