کد خبر: 235035
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
بازدید 2100
عید غدیر در کانون اهرم

ویژه برنامه جشن عید غدیر در مرکز فرهنگی هنری اهرم برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، روز یکشنبه مورخ 20 مهرماه به مناسبت عید غدیر در آخرین روز از هفته ملی کودک ، تعداد 60 نفراز دانش آموزان ابتدایی به همراه معلمان خود به کانون اهرم دعوت شدند. در این مراسم دانش آموزان با حضور درنمایشگاه وفروشگاه محصولات کانون با محصولات فرهنگی آشنا شده ودر ادامه از نمایشگاه برگزار شده از آثار ودستاوردهای اعضای کانون بازدید و از نزدیک با فعالیت های دوستان خود آشنا شدند.
در این بازدید میرزایی خواه مسول مرکز اهرم ،ضمن خوش آمدگویی و تبریک عید غدید به دانش آموزان ومعلمان آنها،توضیحاتی به منظور معرفی کانون واهداف وفعالیت های کانون به بازدیدکنندگان ارائه وضمن معرفی کلاسها وبرنامه های مرکز،دانش آموزان را به تماشای برنامه های تدارک دیده شده دعوت نمودند.
ازجمله ویژه برنامه های اجراشده بازی وسرگرمی بود که در ابتدا ضمن ایجاد یک محیط شاد وصمیمی ،فضا را برای اجرای برنامه های دیگر مهیا نمود. در ادامه برنامه هایی چون قصه گویی،نمایش عروسکی ،پخش فیلم ، سرود ، مسابقه و... برای دانش آموزان اجراشد.در پایان برنامه همه سرشار از انرژی و شادمان کانون را ترک کردند .