کد خبر: 243654
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
بازدید 2017
کانون شهمیرزاد در نمایشگاه بوستان سلامت

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد، شب‌های ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بوستان سلامت، برای مخاطبان کودک و نوجوان، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرا می‌کنند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، نمایشگاهی با عنوان «بوستان سلامت» در پارک کودک شهمیرزاد برگزار شده که سه غرفه‌ی این نمایشگاه به ایستگاه نقاشی، خوشنویسی و فروش محصولات کانون پرورش فکری اختصاص داده شده است.

به گفته‌ی مربی‌مسئول مرکز، این نمایشگاه، دومین سال است که با همکاری سپاه منطقه، حوزه‌ی مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) و سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری برای خانواده‌ها برگزار می‌شود و علاقمندان تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند هرشب بین ساعت 21 الی 24 از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.

فاطمه خلیلی هدف از برگزاری این نمایشگاه را پرورش حس دینی، آشنایی با احکام و معارف اسلامی، ایجاد فضایی شاد به‌منظور پرکردن اوقات فراغت مخاطبان و تعامل با نهادهای فرهنگی عنوان کرد و افزود: مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شهمیرزاد نیز با حضور شبانه‌ی خود در این ایستگاه‌ها برای مخاطبان کودک و نوجوان به اجرای فعالیت می‌پردازند.