کمیته کودک و نوجوان کانون کردستان به عنوان کمیته ی برتر ستاد دهه ی فجر انتخاب گردید .

بر اساس ارزیابی ستاد دهه ی فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کمیته ی کودک و نوجوان ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به عنوان کمیته برتر شناخته شد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ، عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان و حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ی ولی فقیه در استان کردستان با اهدا لوح تقدیرهای جداگانه از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کمیته ی کودک و نوجوان ستاد دهه ی فجر تجلیل نمودند  .

بنابراین گزارش ، سید محمد قاسم سیاوشی رئیس ستاد دهه ی فجر انقلاب اسلامی استان از تلاش های مسئول کمیته ی کودک و نوجوان در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم بزرگداشت سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی سپاس و قدر دانی کرد .

در متن لوح های تقدیر استاندار کردستان و نماینده ی ولی فقیه در استان خطاب به سهیلا شیخی مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه ی مبارک فجر کردستان چنین آمده است : اکنون در سال "حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی " که سی و پنج سال از آن عزت و اقتدار می گذرد پرچم فلاح و رستگاری بر دستان مبارک معظم رهبری (مدظله العالی ) فرهیخته مکتب آن روح خدا جلوه گری می کند و هر روز بر عظمت و شکوه این انقلاب می افزاید . حضور پر شور و لبیک مردم همیشه قهرمان کردستان به آرمانهای والای انقلاب اسلامی در سی و پنجمین فجر بهار آزادی چشم نظاره گر جهانیان را خیره گردانید و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را بار دیگر مایوس و نا امید کرد .

ضمن قدرشناسی از حضور با شکوه ملت همیشه قهرمان کردستان در راهپیمایی 22 بهمن ، مراتب سپاس و امتنان خود را از زحمات و تلاش های حضرتعالی و همکاری های بی دریغتان با ستاد برگزاری دهه ی فجر استان بعمل آورده و به پاس انتخاب شما به عنوان کمیته ی برتر این لوح را تقدیم حضور مبارکتان نماییم .

امید که در سایه ی الطاف الهی هماره موفق و پیروز باشید .