اجرای برنامه های فرهنگی الویت سال 94 در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه های فرهنگی را الویت برنامه های سال 94 در کانون پرورش فکری این استان اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،در گردهمایی مربیان مسوول و فرهنگی کانون استان در گچساران افزایش اعتبارات فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و جشنواره ها وتدوین تقویم فرهنگی کانون را مورد تاکید در برنامه های سال 94 اعلام کرد.
عیسی گرجی زاده اظهار داشت: برنامه ریزی کارشناسان جهت حضور مربیان و اعضا در جشنواره های ملی و بین المللی مانند قصه گویی، نمایش عروسکی و پویانمایی از اولویت برنامه های فرهنگی سال 94 خواهد بود.
 وی گفت :  کار در این بعد ظرافتهای خاصی دارد که چنانچه رعایت نشود تاثیر معکوس خواهد داشت و نباید در پرداخت به مسایل فرهنگی تک بعدی عمل شود و همه جوانب باید در نظر گرفته شده و جامعیت داشته باشد.
گرجی زاده  افزود: در جبهه فرهنگی و جنگ نرم دشمن و ابزارش را باید به درستی شناخت و متناسب با آن جبهه دفاعی را تقویت کرد تا آسیب کمتری وارد شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد  خاطر نشان کرد : باید با استفاده از همه ظرفیتها تلاش کنیم در مجموعه های مختلف آحاد جامعه را با اهداف و برنامه های کانون آشنا کنیم.
وی با اشاره به اینکه در مدت دو ماه گذشته کارهای ارزشمندی در استان صورت گرفته است افزود: اعتبارات خوبی برای تجهیز مراکز فرهنگی هنری موجود است که در سال آینده این اعتبارات توزیع می گردد و مراکز فرهنگی هنری تجهیز خواهند شد.
تقدیر از قصه گویان مرحله استانی و برگزیده جشنواره بین المللی و پرسش و پاسخ از دیگر بخش های این گردهمایی یک روزه بوده است.