اعلام برندگان مسابقه شعرخوانی مرحله استانی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری مسابقه شعرخوانی مرحله استانی برگزیدگان استانی خود را معرفی کرد. <BR>

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد؛ مسابقه شعرخوانی با حضور بیش از  30نفر از برگزیدگان مرحله حوزه ای 1 و 2 استان کهگیلویه و بویراحمد پس از یک روز رقابت برگزیدگان خود را معرفی کرد.
بر پایه این گزارش در گروه سنی کودک پسر ابوالفضل موسوی از مرکز فرهنگی هنری باشت مقام اول ، حمیدرضا علی زاده از مرکز فرهنگی هنری باشت مقام دوم و امیر علی شهابی از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 گچساران مقام سوم را کسب کرد.
امیرارسلان گرجی زاده از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 یاسوج ، علی ریحانی از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 گچساران و میلاد دانشی از مرکز فرهنگی هنری مارگون نفرات اول تا سوم گروه سنی نوجوان پسر  این مسابقه را کسب کردند
در گروه سنی کودک دختران نیز حلما فلاحتی از مرکز 1 یاسوج مقام اول ، ماندانا عاملی از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 یاسوج مقام دوم و کیانا شیرزادی از مرکز 1 یاسوج مقام سوم را کسب کردند .
ریحانه حسن پور از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 یاسوج ، سارینا جعفری از مرکز شماره 2 گچساران و فاطمه سادات افشین از مرکز شماره 2 یاسوج و سیده زینب رضوی از مرکز فرهنگی هنری لنده به ترتیب مقام های اول ، دوم مشترک و سوم را کسب کردند.
داوری این مسابقه را حسن بهرامی ، مجید عسکری و حسن موسوی بر عهده داشتند.
مسابقه شعرخوانی  با اهداف توجه به اهمیت شعرخوانی در امر تربیت و آموزش غیر مستقیم کودکان و نوجوانان ،  شناسایی اعضای علاقمند و تقویت انگیزه و علاقه آن ها نسبت به روخوانی و درک عمیق شعر فارسی ، افزایش مهارت شعرخوانی در اعضا ، وسعت بخشیدن به دایره‌ی واژگان، افزایش مهارت کلامی ،تقویت بیان شفاهی و توجه به ظرافت‌های زبانی ،  استفاده از شعر و مشاعره به عنوان عامل فرح انگیز و نشاط بخش در فضای ارتباطی میان شرکت کنندگان و  ایجاد شناخت بیشتر  اعضا در زمینه قالب ها و آرایه های شعری از دیگر اهداف این مسابقه می باشد.
گفتنی است بیش از 600 عضو از مراکز فرهنگی هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در 3 بخش کتابخانه ای ، حوزه ای و استانی مسابقه شعرخوانی شرکت کردند.