حضور پرشور کودکان و نوجوان گلستانی در ایستگاه نقاشی من و کودک فلسطینی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی و خانه فرهنگی یاسین، کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقدام به راه اندازی ایستگاه نقاشی با عنوان من و کودک فلسطینی نمود.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این ایستگاه فرهنگی هنری که با حضور جمعی از مربیان فرهنگی کتاب خانه های سیار روستایی و شهری و کارکنان کانون در محل تجمع مردم همیشه در صحنه و غیور گلستانی در نزدیکی مصلی نماز جمعه گرگان برپا شده بود، کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی به همراه والدین با کشیدن نقاشی و دل نوشته های خود با کودکان فلسطینی همدردی نموده و تنفر و بیزاری خود را از رژیم غاصب اسراییل نشان دادند.
مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان گلستان همه ساله با برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری در قالب ایستگاه نقاشی، معرفی وقایع و سرزمین و ساخت و به آتش کشیدن آدمک های استکباری و ... در مسیرهای راه پیمایی روز جهانی قدس، مرغک کانون را به منظور حمایت از کودکان مظلوم و محروم فلسطین به پرواز در می آورند.