کتاب های مهربانی برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم

طرح اهداء کتاب به کودکان و نوجوانان مناطق محروم طی فراخوانی به والدین اعلام و پس از جمع آوری کتاب ها توسط مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس اجرایی شد..

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ناهید پذیرایی مسئول مجتمع آفرینش بندرعباس گفت: طرح اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان مناطق محروم همزمان با شروع هفته ملی کودک طی فراخوانی به والدین اعلام شد و تاکنون ادامه دارد.
وی افزود : این فراخوان با نام اهدای کتاب مهربانی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم طی جلسه ای به والدین و اولیای تربیتی اعلام شد و خوشبختانه با بازخورد خوبی مواجه شدیم.
وی همچنین اضافه کرد: تاکنون بیش از 100 جلد کتاب توسط والدین برای اهدا به کودکان و نوجوانان مناطق محروم جمع آوری شده است.
ناهید پذیرایی هدف از اجرای این طرح را حمایت و پوشش همه ی کودکان و نوجوانان از شادی و دانش اعلام کرد و گفت با توجه به شعار مدیرعامل محترم کانون مبنی بر برخورداری همه ی کودکان ایران از دانش، والدین و اولیای تربیتی که با مربیان مجتمع آفرینش در ارتباط بودند.

مجتمع آفرینش بندرعباس نیز همگام با کانون پرورش فکری برای برخوردار کردن کودکان و نوجوانان مناطق محروم از دانش و شادی قدم برداشتند.