کد خبر: 236175
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
بازدید 2371
چهارمین جلسه انجمن ادبی در ملایر

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر میزبان هوشنگ جعفری جوزانی ، نویسنده کتاب ماه سلطان بود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان،این نشست  با عنوان "نون والقلم "در حاشیه چهارمین جلسه انجمن ادبی این شهرستان و با حضور غلامرضا بکتاش ، مریم کرمی ومحسن کریمی، مربیان فرهنگی و ادبی برگزار گردید.
در این نشست جعفری جوزانی از هویت شخصی به عنوان گمشده دوران نوجوانی یاد کرد و به دست آوردن هویت را کلید موفقیت آن دانست.وی از اعضاء نوقلم خواست به دلیل نزدیک نشدن با گونه های دیگر ادبی ، نظیر خاطره نویسی و قطعه ادبی ، در ابتدای راه کمتر به سراغ زاویه دید اول شخص بروند .

جعفری جوزانی  در ادامه  به نقل خاطره هایی از زمان نگارش  کتاب ماه سلطان پرداخت .ماه سلطان اولین کتاب چاپ شده از نویسنده ارزشمند استان همدان هوشنگ جعفری جوزانی است .این کتاب در کنار عاشقانه بودنش تعلیق و جذابیت را برای مخاطبانش به همراه دارد . این رمان بر عکس اکثر رمانها که دارای تعداد صفحات زیاد و کسل کننده هستند تنها در 120 صفحه با طراحی جلدی زیبا و هنری برای خوانندگان منتشر شده است