کد خبر: 248932
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
بازدید 4533
نمایش آوا و سکوت  توسط مربیان البرز

مربیان علاقه مند فرهنگی و هنری استان البرز با شرکت در مسابقه ی سفال گری آثار خود با موضوع «آوا و سکوت » خلق کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در روز یک شنبه 17 آبان ماه 94 این مربیان  از ساعت 30/8 در مرکز  مجتمع آفرینش های کانون البرز  حضور یافته و بر اساس فراخوانی که قبلا اطلاع رسانی شده بود با حضور در کارگاه های مخصوص،آثار خود را خلق کردند.
سید بهزاد ابوالقاسم حسینی کارشناس هنری استان ضمن ابراز رضایت از حضور همکاران علاقه مند گفت این مسابقه به منظور  اعتلای هنر گران سنگ سفال گری و با هدف ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان مربیان برگزار  شد و امیدواریم که  موجب پیشرفت و تعالی این هنر  شود.
وی هم چنین ترغیب مربیان به تفکر و خلاقیت یا به نوعی فرآیند ذهنی،ایجاد روح نشاط و شادی در میان مربیان و همکاران ومطالعه و  مشاهده آثار محیطی و منابع و خلق آثار مفهومی با دیدگاه هنری را از اهداف دیگر  این مسابقه خواند.
 لازم به ذکر است  علاوه بر موضوع مذکور علاقه مندان می توانستند آثار خود را با موضوع آزاد تولید کنند .
گفتنی است معاون فرهنگی، معاونین، کارشناسان و سایر  همکاران بخش ستادی با حضور در این  کارگاه ها امتیازات خود را برای آثار ثبت کردند تا در انتها در فرآیند داوری لحاظ شود  و به سه نفر از شرکت کنندگان که آثارشان حائز بیشترین امتیاز شده باشدٰ (دو نفر از بخش ویژه و یک نفر از بخش آزاد) جوایزی اهدا خواهد شد.