کد خبر: 198983
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸
نمایش لولوی آوازه خوان در جشنواره روز جهانی کودک

نمایش "لولوی آوازه خوان" به کارگردانی رضا فیاضی طی 2 روز در جشنواره روز جهانی کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای برگزاری جشنواره روز جهانی کودک، " تئاتر لولوی آوازه خوان" با بازی روشنک کریمی، رضا فیاضی، احسان مهدی و محمد فیاضی به روی صحنه می‌آید.
این تئاتر، زندگی لولوی کوچکی را به نمایش می‌گذارد که مجبور است برای ورود به دنیای بزرگ‌سالان، چندین کار بد انجام دهد تا به عنوان لولوی بزرگ‌سال پذیرفته شود. در خلال این موضوع، ماجراهای طنزآمیز، موجب خنده‌ تماشاگران می‌شود.
تئاتر "لولوی آوازه خوان" از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که پیش از این، هفتم تا یازدهم مهر امسال در جشنواره بین المللی تئاتر کودکان و نوجوانان همدان به نمایش درآمد و با استقبال بسیار زیاد مخاطبان مواجه شد.
به دلیل استقبال از این نمایش ، قرار است بعد از پایان جشنواره روز جهانی کودک، نمایش"لولوی آوازه خوان" در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت یک ماه به جز روزهای یکشنبه به نمایش درآید.
جشنواره روز جهانی کودک، پانزدهم و شانزدهم مهر جاری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.