برپایی دو نشست تخصصی در چهارمین روز جشنواره پویانمایی

نشست‌های تخصصی «بررسی نقاط ضعف و قوت در تولید موسیقی برای آثار پویانمایی در ایران» و «گسترش بازار پویانمایی با کاربرهای نو» روز 18 اسفند در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در ادامه برپایی نشست‌های تخصصی هفتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در حوزه پویانمایی، دو نشست «بررسی نقاط ضعف و قوت در تولید موسیقی برای آثار پویانمایی در ایران» و «گسترش بازار پویانمایی با کاربرهای نو» به ترتیب با سخنرانی «کیوان هنرمند» و «سید عباس پویا» (کارشناس هنرهای دیجیتال و پویانمایی) در این روز برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، در این نشست‌ها کاربردهای پویانمایی در حوزه نجوم و علوم فضا و همچنین نقاط ضعف و فرصت‌های موجود در تولید موسیقی بهتر و با کیفیت‌تر مورد بحث قرار می‌گیرند.
این نشست‌ها در روز یاد شده ساعت 16 و 18 در محل موسسه فرهنگی هنری صبا برپا خواهد شد.
پیش از این سه نشست «زیباشناسی پویانمایی سه بعدی رایانه‌ای» (امیر محمد دهستانی)، «نقش پویانمایی در جلوه های سه بعدی» (امیر سحرخیز) و «راهکارهای مناسب جهت تولید پویانمایی بلند در سینمای ایران» (بهرام عظیمی) در روزهایی برپایی جشنواره برگزار شد.
هفتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران و هم‌زمان در سه استان مازندران، همدان و البرز برگزار می شود، تا 19 اسفند ادامه خواهد داشت.