اهداي «وو وو زلا» جام جهاني به دبير جشنواره پويانمايي تهران

«فيردوزه بولبوليا» داور بخش «مسابقه بين‌الملل» و «مسابقه دانشجويي بين‌الملل» به عنوان تشکر و قدرداني از دبير هفتمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران به وي «وو وو زلا» جام جهاني هديه داد.

به گزارش روابط عمومي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، در مراسم اختتاميه هفتمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران که عصر روز گذشته پنجشنبه 19 اسفند، در محل سالن اصلي مرکز آفرينش‌هاي فرهنگي هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان برگزار شد، «فيردوزه بولبوليا» داور آفريقايي بخش مسابقات بين‌الملل که براي اهداي جوايز اين بخش با «وو وو زلا» شيپور مشهور جام جهاني روي سن حاضر شده بود، در سخناني ضمن تشکر از برگزارکنندگان اين جشنواره، گفت: در اين جشنواره آثار بسيار هيجان انگيز و با کيفيت بالايي ديدم و از آن‌ها لذت بردم. جشنواره پويانمايي فرصت مغتنمي بود تا از يکديگر ياد بگيريم. همچنين گروه داوري تمايل بسياري در همکاري با يکديگر داشتند.
وي از اعضاي ستاد برگزاري جشنواره که در مدت اقامت آنان همراه‌شان بودند، قدرداني کرد و ادامه داد: به خاطر رفتار صميمانه و دوستانه‌اي که ستاد برگزاري و تيم مترجم با ما داشتند، بسيار ممنونم چرا که ما از اقامت و مدت زماني که در ايران بوديم، لذت برديم.
«فيردوزه بولبوليا» با آرزوي تداوم جشنواره در دوره‌هاي بعد، ضمن قدرداني ويژه از «محمدرضا کريمي صارمي» دبير دوره هفتم جشنواره پويانمايي، بيان کرد: مطمئنم که شما فوتبال جام جهاني 2010 را تماشا کرده‌ايد و اين شيپور «وو وو زلا» را به خاطر داريد. مي‌خواهم اين را به دبير جشنواره که زحمات زيادي کشيدند هديه دهم.
براساس اين گزارش، اين اقدام داور آفريقاي جنوبي با استقبال از سوي حاضران در سالن روبرو شد به طوري که آنان تا دقايقي به تشويق وي و دبير جشنواره پرداختند.