درخشش مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در نخستین جشنواره بین‌المللی نمایش‌نامه خوانی رضوی

دو نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، به عنوان برترین گروه‌های نخستین جشنواره‌ی بین‌المللی نمایش نامه خوانی رضوی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، نمایش‌نامه‌ی «روایت هشتم» به نویسندگی ساغر لطفی نژاد مربی فرهنگی کانون مرکز مجتمع اهواز و نمایش نامه‌ی «کفتر طلا» به کارگردانی عادله پور مقامی مربی فرهنگی کانون مرکز شماره 3 اهواز موفق به دریافت تندیس و لوح جشنواره و جایزه‌ی نقدی نخستین جشنواره‌ی بین‌المللی نمایش نامه خوانی رضوی شدند.

بر اساس این گزارش هیأت داوران این جشنواره در اولین مرحله، پس از بررسی کارهای 158 گروه شرکت کننده در سه بخش آزاد، مربی و اعضا، تعداد 30 گروه را برای مرحله رقابتی انتخاب کردند. سپس از این میان تعداد 8 گروه را برای شرکت در بخش نهایی و اجرای حضوری در مشهد معرفی کردند که پس از داوری نهایی، برترین گروه‌ها، نقش خوانان و کارگردانان معرفی شدند.

در این جشنواره نمایش «روایت هشتم» از کانون پرورش فکری خوزستان ضمن کسب عنوان متن برتر نمایش‌های شرکت کننده توانست عناوین برتر، کارگردانی، نقش خوان نمایش و خلاقیت ویژه در نوازندگی نمایش را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کمیته‌ی کودک و نوجوان همچنین برگزاری 8 جشنواره از مجموعه برنامه‌های نهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) را در سال جاری بر عهده دارد.