پیام مدیرعامل محترم کانون به اولین جشنواره بین المللی فیلم کودکان برای کودکان

درآستانه برگزاری ،مدیرعامل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ،جناب آقای رضایی با ارسال پیامی به دست اندرکاران این جشنواره ،بر دلگرمی و انگیزه بیشتر آنان برای برگزاری شایسته این جشنواره افزودند،متن این پیام درادامه می آید:
 
به نام پروردگار کودکی.
رمز جاودانگی هنر پیوندی است که با آفرینش دارد و آفرینش همیشه سرشار از شکوه زیبایی است.
معنویت کیمیایی است که میتواند زنگار روزمرگی را از سیمای هنر بزداید و بر پیشانی بلند ان طرحی از ابدیت بزند.
معنویت اکسیر نابی است که آب حیات عشق را در رگهای هر اثر هنری به جریان می اندازد و روان انسانها را به آفرینشگر بزرگ پیوند می دهد.
اینک در آستانه برگزاری ششمین جشنواره ملی و اولین جشنواره بین المللی فیلم کودکان برای کودکان برخود می بالیم که بار دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یکی از فرهنگی ترین عرصه های این سرزمین پرگهر فرصتی تازه برای فیلم سازان کودک و نوجوان پدید آورده است تا ذوق ،تلاش ،اندیشه و جسارت خود را به نمایش بگذارند.
شرکت کودکان و نوجوانان  5قاره جهان در این جشنواره فرصت مناسبی است برای تعامل و تبادل اندیشه ،تفاهم و اعتلای فرهنگی بین ملتها بنابراین می توان در هر دوره از این جشنواره ملی ، پایه های بنیادین رشد فرهنگی علمی و هنری را بنا نهاد.
اینجانب برگزاری این جشنواره ملی را به همه کودکان و نوجوانان تبریک می گویم و به همه همکاران خستگی ناپذیر استان قزوین درود فرستاده و دست همه همکاران و دست اندر کاران این جشنواره به گرمی می فشارم.
اینجانب از کلیه کسانی که برای اعتلای فرهنگی این سرزمین درعرصه فرهنگی فیلم و فیلم سازی در این جشنواره شرکت موثر داشته اند سپاسگزارم و از خداوند توفیق همه دوستان کانون را خواستارم.