نمایش فیلم‌های جشنواره کودکان برای کودکان در سه سینمای قزوین

سه سینمای شهر قزوین از روز اول آذر به نمایش آثار منتخب ششمین جشنواره ملی و اولین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان برای کودکان اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، شهر قزوین و سه سینمای آن با نام‌های کانون، بهمن و ارشاد طی روزهای اول تا سوم آذر در پنج نوبت جداگانه، فیلم‌های این جشنواره را که بخش عمده‌ای از آن به آثار ساخته شده توسط کودکان ونوجوانان ایرانی و بچه‌های 25 کشور جهان اختصاص دارد به نمایش خواهند گذاشت.
به گفته‌‌ی طیب ملکی‌پور مدیر کانون استان قزوین تمامی این سینماها در نوبت‌های " 8 و30 دقیقه تا "10،"10 و سی دقیقه تا 12"، "14 و 30 دقیقه تا 16" ،" 16 و 30 دقیقه تا 18" و" 18 و 30 دقیقه تا 20" این فیلم‌ها را به نمایش می‌گذارند.
وی افزود روز اول آذر در سینما کانون به ترتیب در 5 نوبت فیلم‌های بخش‌های کانون، منتخب  پویانمایی ایران، مسابقه ایران 1 ، مسابقه بین‌الملل 1 و نیم قرن تلاش نمایش داده می‌شود.
مدیر اجرایی جشنواره ادامه داد که سالن شماره 2 سینمای بهمن نیز در همین نوبت‌های زمانی به ترتیب فیلم‌های بخش های کانون، منتخب پویانمایی بین‌الملل، مسابقه ایران 1 منتخب پویانمایی بین‌الملل و فیلم بلند سینمایی هامون و دریا را بر روی پرده خواهد برد.
ملکی‌پور همچنین از نمایش فیلم‌های کانون، نیم‌ قرن تلاش، مسابقه بین‌الملل 2، منتخب پویانمایی ایران و نیم قرن تلاش برای بار دوم در سالن شماره 3 سینما ارشاد قزوین در همین روز خبر داد.
ششمین جشنواره ملی و اولین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان برای کودکان صبح روز اول آذر در قزوین آغاز می شود.