مدیرعامل: هتاکی به مقدسات نشانه‌ی ضعف دشمن و قدرت اسلام است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آغاز گردهمایی مشترک معاونان و مدیران ستادی و استانی کانون در مشهد هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) را نشانه‌ی ضعف دشمنان در مقابله با قدرت اسلام دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سید صادق رضایی در این سخنان که صبح روز سوم مهر در آغاز این گردهمایی بیان شد بخش عمده‌ای از سخنرانی خود را به اهمیت توجه به فطرت پاک کودکان و نوجوانان و لزوم توجه به تربیت و تعلیم دینی و اهمیت آن در مقابله با تهدیدها و توهین‌های دشمنان اسلام اختصاص داد.
این مدیر فرهنگی استهزا را نقطه‌ی اوج ضعف دشمنان دانست و تشریح کرد که این اقدام در واقع برآیندی است از تمامی دشمنی‌هایی که آنان با دین اسلام داشته‌اند و آن را در قالب این فیلم علنی کرده‌اند باید دید که که چه قدرتی در جهان اسلام ایجاد شده است که دشمنان نمی‌توانند با آن مقابله کنند و دست به این هتاکی‌ها می‌زنند.
وی در عین حال تاکید کرد که دشمنان به مصداق آیه‌ی شریفه قرآن کریم که خداوند در آن می‌فرماید ما خود قرآن را نازل کردیم و حافظ آن هستیم نمی‌توانند با محتوای کتاب الهی مبارزه کنند اما باید توجه کرد که یکی از مهمترین راه‌های مقابله با آن، کشف و پرورش استعدادهای ذاتی و فطری کودکان و نوجوانان در حوزه‌ی تربیت دینی و اسلامی است.
رضایی تصریح کرد که در این زمینه کانون نقش بسیار با اهمیتی بر عهده دارد و به حرکت خود با شیبی ملایم و مطابق با جریان فطرت کودکان ادامه می‌دهد.
وی در پایان گفت کانون صرف نظر از کمیت‌گرایی تلاش می‌کند برابر با نیازهای کودکان و نوجوانان و با زبان فرهنگ، هنر و ادبیات با مخاطبان خود سخن بگوید.
گردهمایی مشترک معاونان و مدیران ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صبح روز 3 مهر آغاز شده و  تا 6  مهر ادامه می‌یابد.
ارایه‌ی گزارش فعالیت توسط برخی از معاونان و مدیران، برپایی کمیسیون‌های تخصصی به منظور بررسی مسایل و برنامه‌های کانون و قدردانی از رابطان جشنواره‌ی امام رضا(ع) و اجرای نمایش موسی و شبان از جمله برنامه‌های این نشست است.
همچنین نمایشگاه عکسی از فعالیت‌های کانون در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی در حاشیه‌ی گردهمایی برپا شده است.