نمایش نشریه‌های منتخب نوجوانان از سال 1357 در کتاب‌خانه مرجع کانون

کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موضوع نمایشگاه ماه بهمن خود را به نشریه‌های منتخب نوجوانان از سال 1357، اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه که از منابع موجود در کتاب‌خانه استفاده شده است، حدود 58 نشریه که از سال 1357 تاکنون به چاپ رسیده در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
بر اساس این خبر، نشریه‌هایی مانند انتظار نوجوان، بچه‌ها گل‌آقا، سروش نوجوان، سوره نوجوان و ... از جمله نشریه‌هایی است که در کتاب‌خانه مرجع به نمایش گذاشته شده است.
این کتاب‌خانه‌ی تخصصی در حوزه‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان هر ماه نمایشگاهی را با موضوعی خاص و با استفاده از منابع موجود در قفسه‌های کتاب‌خانه برگزار می‌کند.
این نمایشگاه تا پایان بهمن 1391 همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 16 در محل کتاب‌خانه‌ی مرجع واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی ساختمان مجتمع شهید ملک شامران کانون پذیرای علاقه‌مندان به حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه ماه دی این کتاب‌خانه‌ی تخصصی کودک و نوجوان، به نمایش مجموعه‌ای از کتاب‌های برنده جوایز نیوبری و کالدکات، اختصاص یافته بود.