زنگ کلاس‌های تابستانی کانون نواخته شد

با برگزاری همایش کانون و خانواده در تعدادی از مراکز کانون آذربایجان شرقی، کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی ، آشنایی خانواده‌ها با اهداف و شیوه برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های تابستانی و دیگر فعالیت‌های کانون از جمله اهداف برپایی همایش‌های کانون و خانواده است.

همایش کانون و خانواده در شهرهای آذرشهر ، هادیشهر، ملکان و مرکز شماره 5 کانون تبریز با برنامه‌های متنوعی نیز همراه بود. مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی فعالیت‌های مختلفی را برای تابستان تدارک دیده اند.

کارگاه‌های نقاشی،خوشنویسی،سفالگری،رایانه،رباتیک و مفاهیم قرآنی از جمله فعالیت هایی هستند که در فصل تابستان برای علاقه مندان برگزار خواهد شد در کنار این کارگاه‌ها، دیگر فعالیت‌هایی نظیر نمایش عروسکی،قصه گویی،امانت کتاب،کارگاه ها ی شعر و داستان،نشریه نگاری و وبلاگ نویسی نیز برای کودکان ونوجوانان علاقه‌مند نیز اجراء می‌شود.

امسال و برای نخسین بار در تعدادی از مراکز کانون زبان در تبریز نیز برنامه های فرهنگی هنری برای زبان آموزان علاقه‌مند برگزار خواهد شد.کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی در حال حاضر دارای29 مرکز فرهنگی هنری ثابت،سیار و پستی در شهرهای مختلف استان است.