تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی کانون، تا 30 مهر

مهلت ارسال آثار به چهارمین مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با درخواست هنرمندان و نویسندگان تا 30 مهر امسال تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دبیرخانه مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی کانون پیش از این، روز اول مهر را زمان پایانی برای ارسال آثار تعیین کرده بود، این در حالی است که مراسم اختتامیه این جشنواره در دی ماه امسال برگزار خواهد شد.
بر همین اساس، چهارمین مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی کانون به موضوع‌های "سنت‌های قومی و بومی سرزمین مادری"، "خلیج‌فارس" و "آزاد" اختصاص یافته است.
در عین حال در این مسابقه، فیلم‌نامه‌ها در دو بخش "داستانی" و "پویانمایی" کوتاه و بلند (سینمایی) پذیرفته می‌شوند که هر فیلم‌نامه تنها در یک بخش از جشنواره می‌تواند شرکت کند.
بر اساس این فراخوان هر متقاضی می‌تواند حداکثر دو فیلم‌نامه را به دفتر جشنواره ارسال کند و هر فیلم‌نامه باید در سه نسخه چاپ شده، به همراه لوح فشرده آن حاوی فایل متنی(word)  ارسال شود.
تکمیل برگه‌ی درخواست شرکت به همراه ارسال یک قطعه عکس 4×3 نویسنده، ارسال فیلم‌نامه‌ها در اندازه4A  به صورت تایپ شده و در یک طرف کاغذ از جمله مقررات این مسابقه به شمار می‌رود.
دبیرخانه این مسابقه اعلام کرده است فیلم‌نامه‌های ارسالی نباید در دوره‌های قبلی این رقابت شرکت کرده باشند. همچنین نباید بر اساس فیلم‌نامه‌های ارسالی هیچ‌گونه فیلمی ساخته شده باشد.
بر اساس این گزارش به فیلم‌نامه‌هایی که برگه درخواست شرکت نداشته باشند یا بدون در نظر داشتن مقررات ارسال شده باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و تصمیم‌گیری در باره موارد پیش‌بینی نشده به عهده‌ی دبیر جشنواره و ستاد برگزاری است.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان دکتر بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره 24، مجتمع شهید ملک شامران، امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کدپستی: 1511647416 ارسال کنند.
متقاضیان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88715545 (داخلی 406 و 405) و نمابر 88709492 تماس بگیرند.
در عین حال، پایگاه اینترنتی  kanoonfilm.irو پست الکترونیکی kanoonfilm.tolid@gmail.com برای پاسخ‌گویی به مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.
گفتنی است فرم کامل فراخوان چهارمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه‌نویسی کانون در پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  نیز قابل مشاهده است.

فراخوان 2