فعالیت‌های کتاب‌خانه سیار در میان کودکان مناطق محروم کرمان

مدیرکل کانون کرمان از حضور کتاب‌خانه سیار در مناطق حاشیه‌نشین و محروم همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت کتاب و کتاب خوانی برای کودکان و نوجوانان این مناطق خبر داد.

به گزارش اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسعود گنجعلیخان حاکمی هفته کتاب و کتابخوانی را فرصتی مناسب برای جذب و علاقه‌مند کردن کودکان و نوجوانان به مطالعه عنوان کرد و گفت: در طول این هفته مراکز فرهنگیهنری کانون در کرمان با دعوت از دانشآموزان مدارس، فعالیت‌های متنوعی را با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی بین کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.
وی برگزاری جشن کتاب، تجلیل از اعضای کتاب‌خوان و عضویت رایگان کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برشمرد و گفت: در روز سی‌ام آبان نیز نشست تخصصی نقد کتاب با حضور محمد مجتبی احمدی نویسنده موفق کرمانی و اعضای نوجوان مراکز فرهنگیهنری سراسر استان به میزبانی کانون جیرفت برگزار می‌شود.
گنجعلیخان حاکمی افزود: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهزیستی کرمان، کتاب‌خانه سیار شهر کرمان با حضور در مناطق حاشیهنشین و محروم شهر، برنامههای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را با محوریت کتاب و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان این مناطق اجرا خواهد کرد.
هفته کتاب و کتابخوانی از 25 آبان تا 2 آذر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری و ادبی در مراکز کانون کرمان برگزار خواهد شد.