توجه به سرمایه‌های انسانی و مدیریت صحیح منابع مالی کانون

سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی کانون توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی و مدیریت درست منابع مالی را بدون خدشه وارد شدن به فعالیت‌های فرهنگی خواستار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسعود ناظمی ابیانه در گردهم‌آیی سراسری مدیران کل ستادی و استانی کانون در این باره گفت: نیروی‌های انسانی شاغل در کانون سرمایه‌های اصلی سازمان محسوب می‌شوند که بابت آموزش آن‌ها هزینه‌های زیادی صرف شده است و باید با توجه بیشتر به آن‌ها انگیزه‌هایشان را بالا ببریم.
ناظمی هم‌چنین به مدیران کل کانون یادآور شد: در فرآیند استخدام نیروی انسانی برای کانون از جذب بدون مجوز و نیروهای غیر تخصصی به دور از اهداف سازمان خودداری کنند.
وی تصریح کرد کانون به خاطر ماهیت سازمانی و این‌که شرکتی دولتی است باید منابع مالی خود را از محل درآمدهایش تامین کند اما مدیریت منابع از تامین آن با اهمیت‌تر است که امیدواریم با تدبیر مدیرعامل در تشکیل شورای سیاست‌گذاری منابع مالی بتوانیم مشکلات این بخش کانون را مرتفع کنیم.
سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی کانون یادآور شد: اگر به درآمدها نگاه درستی نداشته باشیم و از فرصت‌های کانون برای درآمدزایی به خوبی استفاده نکنیم بسیاری از مشکلات کنونی به قوت خود باقی خواهد ماند.
وی اضافه کرد: وجود برنامه‌ی مدون و اختصاص بودجه در قالب برنامه‌ها و توجه بیشتر به درآمدزایی در بخش فروش محصولات و کانون زبان می‌تواند به مدیریت منابع مالی کانون کمک زیادی داشته باشد.
ناظمی در ادامه از تشکیل کارگروه‌های حرفه‌ای برای توجه بیشتر به بخش رفاهی کارکنان، برنامه‌ریزی صحیح و فرار از روزمرگی خبر داد و گفت: امیدواریم در این کارگروها بتوانیم به نتایج خوبی برای افزایش منابع مالی و مدیریت برنامه‌ها در کانون دست پیدا کنیم.
گردهم‌آیی سراسری مدیران کل ستادی و استانی کانون طی روزهای 21 و 22 اسفند 92 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.