جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد دستگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،جلسه کارگروه ارزیابی عملکرد با حضور رییس اداره کارگزینی کانون،نماینده ارزیابی عملکرد،معاون امور فرهنگی کانون اصفهان،نمایندگان ارزیابی استان­های چهارمحال و بختیاری،زنجان،سیستان و بلوچستان،خراسان جنوبی،شمالی،رضوی و اصفهان در مرکز آموزش کانون استان برگزار شد.
در این نشست یک روزه، مدیر کل کانون استان اصفهان نکاتی را جهت بهبود فعالیت کارگروه ارزیابی و هم چنین ارزشیابی کارکنان عنوان کرد.عسگری فر با اشاره به اهمیت و اثرگذاری نتایج حاصله از ارزیابی­ ها بعضی تغییرات در ساز و کار ارزیابی عملکردها را مثبت قلمداد کرد و خواستار تقسیم بندی مناسب تر شاخص­های عمومی و اختصاصی شد.
وی در ادامه عزم موجود در ستاد با هدف منظم ساختن فرآیندها و تشکیل یک دستورالعمل با سنخیت مناسب با فعالیت­های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را قابل تحسین دانست و ابراز امیدواری نمود که این تلاش­ها در آینده به نتیجه کامل برسد.
در ادامه رابطان ارزیابی استان­ها با ارائه گزارش به تشریح عملکرد بخش­های عمومی و اختصاصی پرداختند و راهکارهای پیشبرد اهداف و ثبات جایگاه کانون در مراودات برون سازمانی و مستند سازی مربوط به ارزیابی عملکرد سال 92 را مورد هم­فکری قرار دادند.