کودکان و نوجوانان گیلانی به حمایت از کودکان غزه در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند

اعضای مراکز همراه مربیان و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به حمایت از کودکان غزه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان اعضای 31 مرکز فرهنگی هنری کانون همراه مربیان و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان با عنایت به منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که فرمودند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند تا به پیروی از فرمایشات امام خمینی(ره) از مسلمانان جهان و کودکان بی دفاع غزه حمایت کنند.
مربیان کانون این روز بزرگ را در قالب فعالیت های معرفی ایام، معرفی کتاب، احادیث دینی، بحث و گفتگو، نقاشی، ادبی و دیگر فعالیت ها برای کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری تشریح کرده و از آنان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و روز وحدت مسلمانان دعوت می کنند.
اداره کل کانون پرورش فکری استان گیلان با برپایی نمایشگاه نقاشی اعضای مراکز فرهنگی هنری در میدان مصلی رشت با موضوع روز جهانی قدس و اجرای فعالیت های فرهنگی هنری ادبی و اسلامی و مسابقه نقاشی با عنوان " من و بچه های قدس "در 31 مرکز فرهنگی هنری این روز را گرامی می دارند.