اعلام حمایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توسعه‌ی فعالیت‌های کانون

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که از توسعه‌ی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان حمایت می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دکتر سید موسی خادمی در جریان ملاقات مدیرعامل کانون با وی، اظهار امیدواری کرد که در این حوزه فعالیت‌های مناسبی برای کودکان و نوجوانان صورت بگیرد  و گفت استانداری و مسوولان استانی در حد توان در خدمت کانون خواهند بود.
وی در این ملاقات که در دفتر کاری وی در محل استانداری کهگیلویه و بویر انجام شد از مدیرعامل کانون هم خواست که در این زمینه نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشند چرا که الگوی مناسبی برای توزیع امکانات در کشور شکل نگرفته و این استان به حمایت بیشتری نیاز دارد.
خادمی روز 19 آذر 1393 در این نشست با اشاره به تغییر مدیرکل کانون استان تاکید کرد که تغییرات مدیریتی باعث می‌شود تا انرژی بیشتری وارد مجموعه شود.
علیرضا حاجیان‌زاده مدیر عامل کانون نیز در این ملاقات گفت که کانون در قبال تقویت کیفیت فعالیت‌های مراکز تمام توان خود را به کار خواهد برد اما با توجه به تخصیص استانی بودجه‌های عمرانی نیاز به توجه استاندار و مسوولان استانی برای گسترش کمی مراکز کانون در سطح استان هستیم.
سید هانی حسینی مدیرکل سابق کانون استان هم توضیح داد که پیگیری‌هایی در دوره‌ی مدیریت وی برای اختصاص دادن زمینی به کانون برای ایجاد مجتمع فرهنگی هنری در یاسوج صورت گرفت و مسوولان شهری قول داده‌اند که در صورت تامین اعتبار زمین مناسبی را به این امر اختصاص دهند.
در این دیدار محسن فضلی معاون فرهنگی، محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجتبی حق‌پرست مدیرکل کانون استان فارس و عیسی گرجی‌زاده مدیر کل جدید  کانون کهگیلویه و بویر احمد هم حضور داشتند.
 صبح همین روز در یاسوج و در آیینی رسمی عیسی گرجی‌زاده مدیر کل جدید  کانون کهگیلویه و بویر احمد جایگزین سید هانی حسینی مطلق مدیرکل سابق کانون استان شد.