کد خبر: 237398
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
بازدید 3445
خانم امیری! معلم کلاس سوم است دلسوز ومهربان و عاشق کانون!

عشق به کانون کوچک و بزرگ نمی شناسد آدمی در هر پست ومقام وسنی که باشد وقتی خاطرات خوش کودکی برایش تداعی شود حاضر است از آن پس تمام لحظاتش را در کانون بگذراند" این حرف آخر امیری معلم کلاس سوم مدرسه سماء بود وقتی داشت خداحافظی می کرد.خداوند حفظش کند.

بسیار قاطع و مهربان است هر سال همین موقع ها که می شد توی آذر ماه  شاگردانش را به بهانه درس بچه ها ی کانون، به کانون می آورد البته هر چند که امسال این درس از کتاب های درسی حذف شد ولی امیری چون عاشق کانون است امسال هم  بچه های کلاسش را برای آشنایی بیشتر با کانون، به مرکز فرهنگی هنری  2 اراک آورد. بچه ها که وارد شدند  بعد ازسلام و احوالپرسی و معرفی کانون متوجه شدیم نیمی از شاگردانش عضو کانون هستند به همین خاطر بعد از مشورت با امیری تصمیم گرفتیم هر دو هفته یک بار در خدمت بچه ها باشیم و خلاقیت ها و تکنیکهایی را به آنها آموزش دهیم.

"عشق به کانون کوچک و بزرگ نمی شناسد آدمی در هر  پست ومقام وپسنی که باشد وقتی خاطرات خوش کودکی برایش تداعی شود حاضر است از آن پس تمام لحظاتش را در کانون بگذراند" این حرف آخر  امیری معلم کلاس سوم مدرسه سماء بود وقتی داشت خداحافظی می کرد.خداوند حفظش کند.