جشن انقلاب در کنار کودکان روستای محمد آباد

هم‌زمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مربیان مرکز فرهنگی هنری قاین با حضور در روستای محمد آباد پسکوه، جشن انقلاب را در دبستان «حُر» برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در آستانه فرا رسیدن 22بهمن، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون قاین با برگزاری جشن انقلاب در روستای محمدآباد پسکوه لبخند، شادابی و نشاط را به دانش‌آموزان دبستان «حُر» هدیه کردند.
در این جشن مربیان ضمن تبریک عید 22 بهمن به معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی  کانون پرداختند و دانش آموزان را به شنیدن قصه‌ی انقلاب دعوت کردند.
در همین حال گروهی از  کودکان روستا در ایستگاه کاردستی با موضوع ساخت کبوتر شرکت کردند و ساخت کبوتر را با استفاده از کاغذ تجربه کردند.
پخش فیلم، اجرای بازی‌های شاد محلی، مسابقات حضوری و اهدای کتاب و لوازم التحریر به برگزیدگان مسابقات لحظات شادی را برای مربیان کانون رقم زد تا خاطره حضور در کنار بچه‌های روستا برای مربیان و بچه‌ها برای همیشه ماندگار شود.
محمد‌آباد پسکوه روستایی است دور افتاده  که در جنوب شهرستان قاین قرار دارد، دارای آب و هوای گرم و خشک است، جمعیت این روستا به 350 خانه‌وار می‌رسد و  شغل ساکنان این روستا اغلب کشاورزی و دامداری است.