حضور هزار کودک قاینی در ایستگاه  « فجر ماندگار» شرکت کردند

هم‌زمان با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، هزار کودک شهرستان قاین میهمان ایستگاه «فجر ماندگار» در چهار پارک ( فرهنگ، غدیر، باغ ملی و قبا) شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، مرکز فرهنگی هنری قاین به عنوان کمیته کودک و نوجوان این شهرستان با همکاری شورای اسلامی و شهرداری شهر قاین ایستگاه «فجر ماندگار» را طی روزهای 15 الی 19 بهمن ماه 1393 در چهار پارک شهر برگزار کرد و پذیرای بیش از هزار کودک قاینی شدند.
در ایستگاه فجر ماندگار که در پارک‌های ( فرهنگ، غدیر، باغ ملی و قبا) برگزار شد، مربیان فرهنگی قصه‌ی « آزاده» نوشته مازیار تهرانی را به روایتی تازه از انقلاب بیان کردند.
در همین حال کودکان در کارگاه کاردستی به ساخت نمادهای انقلاب اسلامی مانند « پرنده و گل لاله » با استفاده از کاغذ رنگی پرداختند.
دانش آموزان مدارس حضرت زینب (س)، امام حسن مجتبی (ع)، فرهنگ، رهروان امام (راحل)، شاهد و کودکان پیش دبستانی‌ مهد کودک‌های قاین از جمله شرکت‌کنندگان ایستگاه « فجر ماندگار» بودند.
هم‌چنین طی روزهای گرامی‌داشت دهه فجر، دانش آموزان مدارس با حضور در مرکز فرهنگی هنری قاین در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی شرکت می‌کنند.
این دانش آموزان در کارگاه نقاشی با موضوعات ورود به امام خمینی راحل به میهن، در کارگاه ادبی با موضوع «کودک و انقلاب » به خلق آثار ادبی می‌پردازند.
بر اساس دیگر اخبار رسیده از مرکز فرهنگی هنری قاین، جمعی از اعضای کانون از نمایشگاه « تا انتهای حضور» که در قاین برگزار شده است، بازدید کردند و در شب شعر «باران » شرکت کردند.