مسوولان حراست به تحقق راهبردهای کانون کمک می‌کنند

نشست تخصصی مسوولان حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور بایستگی‌های حراست در چشم‌اندازهای پیش‌روی کانون را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.

به ‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست سه روزه صبح روز 17 خرداد 1394 با سخنرانی علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون در تهران و مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری آغاز شد.
محمد صالح مذنبی مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در ابتدای این نشست توضیح داد که نقش حراست در پیشبرد راهبردهای کانون باید مورد توجه قرار بگیرد و این مهم در کارگروه‌هایی تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت گزارش این کارگروه‌ها در روز پایانی ارایه خواهد شد.
وی حراست و پاسداری از سرمایه‌های انسانی و کمک به تحقق برنامه‌ها و راهبردهای کانون را یکی از اصلی‌ترین وظایف حراست در کانون بر شمرد و تاکید کرد حراست در کانون در متن دغدغه‌ها و مسایل و مشکلات همکاران قرار دارد و برای تحقق چشم‌اندازها، کمک‌کار و یاور کانون است.
مدیر دفتر مرکزی حراست در همین حال اظهار امیدواری کرد که نتایج این نشست به خوبی در فضای عمومی کانون منعکس شود.
مذنبی در پایان تاکید کرد مسوولان کانون در تبیین اندیشه‌های دینی و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری خود را سرباز ولایت می‌دانند و باید تلاش کنیم دیدگاه‌های رهبری که ترجمان دیدگاه‌های بنیا‌ن‌گذار جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی است در حوزه کودک ونوجوان تحقق یابد.
سخنرانی مدیرعامل، معاون فرهنگی، رییس کانون زبان ایران، مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات کانون و چند کارشناس فضاهای مجازی و دو مسوول حراست کل کشور و وزارت اطلاعات، بخش‌هایی از برنامه‌های این نشست را که تا روز 19 خرداد ادامه می‌یابد، به خود اختصاص داده است.