ترویج فعالیت‌های کانون از اولویت‌‌های استان گیلان

استاندار گیلان در دیدار با معاون فرهنگی و مشاور مدیرعامل کانون بر لزوم تعامل همه دستگاه‌های استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدعلی نجفی در این دیدار که به منظور معرفی علی پورحسن، مدیرکل کانون گیلان و بررسی راه‌های تعامل و همکاری بیشتر ادارات، نهادها و دستگاه‌های استانی صورت گرفت از انتخاب مدیر کل جدید کانون استان قدردانی کرد و از وی به عنوان شخصیتی انقلابی، متعهد و دارای سوابق ارزشمند نام برد.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با هدایت مدیریت جدید، کانون گیلان به عنوان یک سازمان برجسته فرهنگی در سطح کشور مطرح شود.
استاندارگیلان در ادامه به اهمیت و جایگاه کانون در شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان اشاره و بر حمایت و تلاش برای معرفی بیشتر کانون تاکید کرد.
بر همین اساس محمدعلی شامانی، معاون فرهنگی کانون کشور نیز با قدردانی از توجه استاندار، حمایت‌ها‌ی مسوولان و قابلیت‌های بی‌نظیر استانی را سرمایه‌ای عظیم برای فراهم آمدن امکان کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان خواند و ابراز امیدواری کرد تا در سایه این حمایت‌ها، گیلان به عنوان پایتخت دوست دار کودک معرفی شود.
عبدالحمید شهسواری مشاور مدیرعامل کانون، حمایت‌های استانی و فراهم کردن امکانات را موجب پدید آمدن افق‌های تازه برای گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های کانون در شهرها و روستاهای گیلان دانست.
در ادامه این دیدار مدیر کل جدید کانون گیلان از توجه و اعتماد مسوولان تشکر کرد و اظهار داشت: استفاده از راهنمایی بزرگان و بهره‌گیری از توانمندی همکاران، از اولویت‌هایی است که برای پیش‌برد اهداف کانون و قرار گرفتن در جایگاه شایسته‌تر مد نظر خواهد بود.