تغییر  موجب پویایی و بالندگی است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تغییر را لازمه بقا و موجب پویایی و بالندگی کانون دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدعلی شامانی در مراسم معارفه علی پورحسن مدیرکل جدید کانون استان گیلان، از وی به عنوان شخصیتی شناخته شده، صاحب قلم و دارای انضباط ذهنی نام برد و از تلاش‌‌های نقی علیزاده خطیبانی، مدیرکل قبلی کانون تشکر کرد.
مشاور مدیر عامل کانون نیز در این آیین که در سالن همایش‌های کانون رشت برگزار شد، انتخاب مدیرکل جدید را حاصل خرد جمعی دانست و از حضورعناصر ارزشی، فارغ از گرایش‌های تشکیلاتی و دارای نگاهی خلاق و با احساس در کانون استقبال کرد.
حاجتی، ‌مدیرکل آموش و پرورش استان گیلان نیز ضمن ابراز خرسندی از قرار گرفتن شخصیتی متخصص، متعهد و فرهنگی در مدیریت کانون استان، ابراز امیدواری کرد درسایه تعامل، تجمیع ظرفیت‌ها و همکاری افزون‌تر میان کانون و آموزش و پرورش، امکان رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان بیش از پیش فراهم شود.
علی پورحسن، مدیر کل جدید کانون استان گیلان نیز از کانونی بودن و تعلق خاطرخود نسبت به فعالیت‌های کانون سخن گفت و اظهار امیدواری کرد در سایه حمایت مسوولان و تلاش‌های همکاران، شاهد رشد، ارتقا وقرار گرفتن کانون گیلان در جایگاهی که شایسته آن است باشیم.
پورحسن در ادامه ضمن قدردانی از توجه مسوولان و اعتماد آنان، این حمایت‌ها را پشتوانه‌ای برای حرکت در جهت اهداف عالیه کانون دانست.
خوانش متن و اهدای حکم علی پورحسن مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان توسط مسوولان و متن تقدیرنامه علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون برای علیزاده خطیبانی مدیر کل سابق پایان بخش این جلسه بود.