تقدیر ملت کتاب‌خوان از کانونی‌ها

در «جشن ملت کتاب‌خوان» از مراکز مردم‌نهاد و افراد فعال در امر توسعه‌ی کتاب و کتاب‌خوانی و گروه طلایه‌داران کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در گروه طلایه‌داران کتاب کانون از ده تن از فعالان کتاب‌خانه‌ها قدردانی شد.
بر همین اساس آذر آزادی از مرکز شماره‌ی 29، اعظم ترابی از مرکز شماره‌ی 41، رویا خاکپور از مرکز شماره‌ی 28، شیوا جعفری از مرکز شماره‌ی 22، ملیحه محمدی منفرد از مرکز کانون رباط کریم در استان تهران، بسعاد طبیشی مربی مسوول مرکز صدرا در استان فارس، شهربانو مشک‌بید حقیقی مربی مرکز پستی رشت، عبدالسلام مشهور مربی کتاب‌خانه سیار روستایی آذربایجان غربی، احسان بلوری از خراسان جنوبی و مهناز افشاری مربی مسوول قصر شیرین کرمانشاه در این برنامه از سوی بانک ملت تقدیر شدند.
در همین حال گروه بچه‌های فعال و کتاب‌خوان عضو مراکزفرهنگی‌‌هنری کانون نیز از دیگر تقدیرشدگان بودند که اسامی آنان به شرح زیر است:
امید خانی عضو برگزیده‌ی ادبی 15 ساله از مرکز شماره‌ی 15 کانون تهران
امیرحسین ولی‌زاده برگزیده‌ی بخش هنری از مرکز شماره‌ی 28 کانون تهران
زهرا باباپور عضو ناشنوای مرکز فراگیر، مرکز شماره‌ی20 کانون تهران
امیرحسین بهروزمند برگزیده‌ی بخش فعالیت‌های علمی مرکز علوم کانون تهران
محمد حسین شادآلویی عضو برگزیده‌ی کتاب‌خوان از مرکز شماره‌ی 6 کانون تهران
امیر محمدسنچولی عضو فعال کانون استان سیستان و بلوچستان
هستی هوشمند برگزیده‌ی ادبی، هنری و فرهنگی کانون استان کهکیلویه و بویراحمد
فواد محمودی عضو فعال کانون شهر سنندج
اسماعیل جهانی عضو فعال و نمونه‌ی مرکز فرهنگی کانون اسفراین دراستان خراسان شمالی
بهاره حیدریان عضو فعال کانون استان ایلام
در عین حال از میان مراکز مردم‌نهاد و افراد فعال در امر توسعه‌ی کتاب و کتاب‌خوانی از موسسه‌ی مهر گیتی زهرا گیتی‌نژاد، موسسه‌ی مهر طاها زهره زارع ، از خانه‌ی کتاب‌دار ملیحه پیشداد، از سایت کتابک زهره قائینی، و از کانون توسعه‌ی فرهنگی کودکان منیر همایونی و آذر مبارکی تقدیر شد.