ویژه‌برنامه‌ی " معرفی کتاب " در مرکز فرهنگی‌هنری شماره‌ی یک زاهدان برگزارشد

ویژه‌برنامه‌ی " معرفی کتاب " به مناسبت دهه‌ی فجر در مرکز فرهنگی‌هنری زاهدان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی " معرفی کتاب " با همکاری کانون پرورش فکری و نهاد کتاب‌خانه‌ی عمومی استان برگزارشد.

در این ویژه‌برنامه، که در ادامه‌ی فعالیت‌های دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزارشد، 55 عضو کودک و نوجوان کانون و کتاب‌خانه‌ی عمومی آیت‌الله کفعمی حضور داشتند  9 نفر از آنان به معرفی کتاب پرداختند.

در بخش دیگری از برنامه، فاطمه موسوی ثابت، نویسنده و مربی‌مسئول مرکز شماره‌ی یک زاهدان و محسن سَنچولی پردل، از نویسندگان استان، به معرفی کتاب خود در جمع حاضران پرداختند.

کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی نیز در سخنانی کوتاه در مورد کتاب و کتاب‌خوانی، به بیان تفاوت انسان‌های کتاب‌خوان با دیگران پرداخت و تاثیر آن را در زندگی آنان برشمرد.

مهتاب سارونی در پایان اظهار امیدواری کرد که روزی فرابرسد همه قدر کتاب را بدانیم و بهترین هدیه برای ما کتاب باشد.

در پایان از تعدادی از کتاب‌خوانان برتر با اهدای لوح و جایزه تقدیرشد.

قابل ذکراست فاطمه موسوی ثابت، کتاب " دنیای ناشناخته " را که به تازگی روانه‌ی بازار نشر شده و رمانی است با موضوع دنیای خانم‌ها معرفی کرد و محسن سنچولی نیز کتابی با موضوع شهیدان حوادث تروریستی استان با نام " شهدای تاسوکی " به علاقه‌مندان شناساند.

گفتنی‌است تاسوکی منطقه‌ای بین زابل و زاهدان است که 20 نفر از هموطنان نوجوان و بزرگسال، در اسفندماه سال 84 به دست تروریست‌ها در آنجا به شهادت رسیدند.