نوجوانان در نشست‌های ترویج خواندن کانون سخنرانی می‌کنند

یکی از نشست‌های تخصصی و ماهانه ترویج خواندن در کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این پس در هر فصل با حضور مخاطبان نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب‌خانه تاکنون پنجاه نشست تخصصی در دوشنبه آخر هر ماه برگزار و در هریک از این نشست‌ها با حضور متخصصان و استادان دانشگاه موضوع ترویج خواندن را واکاوی کرده است اما برنامه‌جدید این کتاب خانه، مشارکت دادن خود مخاطبان در چنین مباحثی است.
در این میان اولین نشست «از ما بپرسید» در قالب پنجاه و یکمین نشست ترویج خواندن با موضوع «طنز»، با حضور نوجوانان اهل مطالعه روز 28 تیر در کتاب‌خانه مرجع کانون برگزار می‌شود.
این نشست‌ها قرار است با موضوع‌های مختلف و به صورت فصلی با حضور مینا ذاکر شهرک و مهدی محمدیان کارشناسان کانون برگزار شود.
بر همین اساس محمدرضا برومند، امید خانی، یگانه شفیعی و مهتاب عسگری، 4 نوجوانی هستند که در اولین دوره این نشست سخنرانی خواهند کرد.
نشست «از ما بپرسید» با موضوع «طنز»، روز دوشنبه 28 تیر 1395، ساعت 15  تا 17 در محل کتاب‌خانه مرجع کانون واقع در تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی مجتمع شهید ملک‌شامران کانون برگزار ‌می‌شود.