کارشناس روابط عمومی کانون قزوین "برتر " شناخته شد

درجشنواره برگزار شده در استانداری قزوین ، کارشناس روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین "برتر" شناخته شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در مراسمی که در تاریخ 2 خرداد 96، به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات در استانداری قزوین برگزارشد، "زهره یزدی زاده به نام" کارشناس روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به عنوان"روابط عمومی برتر" معرفی و تقدیر شد.

در جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان که به همت اداره کل روابط عمومی واموربین الملل استانداری قزوین و با حضور "فریدون همتی "استاندار، " اکبراسکندر نژاد "مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، "محمدباقرکشفی "مشاور ارشد استاندار، "حجت الاسلام مجتبی قاید امینی "مشاور استاندار در امور روحانیون و "رضا عسگری" فرماندار البرز، در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، با اهدای تندیس و لوح تقدیر از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین قدردانی شد.
همکاری با رسانه‌ها، گزارش عملکرد سالیانه، ارزیابی اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری، از جمله موارد درنظرگرفته شده در داوری این جشنواره بود.
برگزاری دوره آموزشی"استراتژی ومدیریت استراتژیک در روابط عمومی "با تدریس "حمید شکری خانقاه "استاد برجسته حوزه ارتباطات از بخش‌های دیگر این جشنواره بود.