اکران فیلم‌های ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در فردوس

برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز بهانه‌ای شد تا اعضای کانون فردوس تماشاگر فیلم‌های زیست محیطی شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی،   طی مراسمی با حضور مسوولان شهرستان فردوس فیلم‌های جشنواره فیلم سبز در مرکز فرهنگی هنری به نمایش درآمد.
مهدی ابراهیمی فرماندارفردوس در این مراسم ضمن قدردانی از توجه کانون به ترویج فرهنگ زیست محیطی بین کودکان و نوجوانان گفت: محیط زیست  میراثی است که از گذشتگان به ما ارث رسیده و حال باید قدردان این میراث باشیم تا بتوانیم آن‌گونه که شایسته است، این امانت را به نسل‌های بعدی بسپاریم.
فرماندار فردوس اضافه کرد:  کوشا بودن در حفظ و نگهداری محیط زیست یک وظیفه همگانی است و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست اولین قدم است، باید همه شهروندان در این امر سهیم شوند.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: در قالب این جشنواره مفاهیم و مسایل زیست محیطی با استفاده از ابزار سینما و هنر به خوبی بیان می‌شود.  
هم‌چنین سید رضا فیض بخش کارشناس پایش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردوس مطالبی در خصوص فرهنگ سازی زیست محیطی برای حاضران بیان کرد.
کارشناس پایش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردوس، ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست، ترویج آثار و فعالیت‌های هنری فرهنگی ارزشمند با کیفیت و موثر در جهت افزایش فرهنگ حفاظت محیط زیست، ارتقا سطح آگاهی و دانش زیست محیطی ، شناسایی بهترین آثار سینمایی و هنرهای تجسمی مرتبط با حفاظت محیط زیست را از جمله اهداف برگزاری جشنواره فیلم سبز دانست.
در پایان اعضای کانون در کنار مسوولان شهر از جمله: حمید حلاج مقدم شهردار، سعید ارشادی رییس اداره محیط زیست به همراه کارشناسان و همکارانشان به تماشای فیلم‌های جشنواره فیلم سبز نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =