بیستمین جشنواره قصه‌گویی استان خوزستان در اهواز

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی مرحله استانی به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از فردا در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، برترین قصه‌گویان استان خوزستان در سه بخش مربیان کانونی، آزاد (روحانیون، معلمان، دانشجویان، کارکنان ستادی کانون، مادران و پدران و ...) و نوجوانان در قالب بیستمین جشنواره استانی قصه‌گویی طی روزهای 11 و 12 مهرماه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در این دوره از جشنواره 25 قصه‌گو از شهرهای اهواز، دزفول، رامهرمز، اندیمشک، هفتکل، شوشتر، هندیجان، امیدیه، آبادان، بهبهان و آغاجاری حضور دارند و طی دو روز، صبح و بعدازظهر در مجتمع فرهنگی هنری کانون واقع در فاز 2 پادادشهر روبروی بازارچه قصه‌گویی خواهند کرد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی مرحله استانی با موضوع‌های آزاد با درون‌مایه آموزشی، تربیتی، نقل قصه‌هایی با محور موضوعی رضوی و ادبیات عامه، شاهنامه و ... برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله به دبیرخانه جشنواره در اداره کل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور جهت راه‌یابی به مرحله منطقه‌ای و سپس مرحله بین‌المللی معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =