کودکان اسالمی با  شهدای گمنام پیمانی دوباره بستند

هم‌زمان با هفته ملی کودک، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری اسالم با اهدای گل به گلزار شهدای گمنام، از بسترسازان آرامش و نشاط برای کودکان و نوجوانان ایران اسلامی تقدیرکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، هفته‌ی ملی کودک فرصتی مناسب بود تا به تمامی جنبه‌های ایجاد آرامش، ارتقای قابلیت‌ها و هم‌چنین بررسی راهکارهایی برای شاد زیستن کودکان و نوجوانان پرداخته‌شود.

برهمین اساس مربیان کانون پرورش فکری با نگاهی ویژه به مقوله امنیت، آرامش و به منظور ایجاد بسترهای مناسب برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دینی و انقلابی به آینده‌سازان ایران اسلامی، ویژه‌برنامه‌ی عطرافشانی و اهدای گل به گلزار شهدای گمنام را برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشتند.

طی این ویژه‌برنامه که با همراهی بیش از 30 عضو کودک کانون اسالم صورت‌گرفت، مربیان به رشادت‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداختند و نگاه ویژه شهدا به کودکان و نوجوانان را به اعضا یادآورشدند.

ضرورت گام‌برداشتن در مسیر اهداف عالیه شهدا از دیگر مواردی بود که مربیان بر آن تاکید کردند و با بیان این که انتخاب سبک زندگی ایرانی و اسلامی و هم‌چنین تلاش برای ارتقای آگاهی‌ها می تواند بیان‌گر قدردانی کودکان و نوجوانان از شهیدان باشد، به اعضا توصیه‌کردند برای نیل به این اهداف با والدین، معلمان و مربیان خود همراه‌شوند.

بنابراین گزارش، خوانش‌شعر، دل‌نوشته و مداحی عضو کودک کانون اسالم از دیگر فعالیت‌های این ویژه‌برنامه‌ ‌بود.  

شایان ذکر است، ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر ماه سال جاری و با شعار« هرکودک نشانی خداست...» هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =