کد خبر: 273321
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
طبیعت سالم حق ماست!

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در چهارمین روز از هفته ملی کودک که به روز" کودک و محیط زیست" نام‌گذاری شده است، مرکز فرهنگی هنری شماره۷ مشهد میزبان کارشناس فضای سبز مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و۱۲۰ نفر از دانش آموز بود.

سارا امیدوار مربی مسوول مرکز در این باب گفت: فهم و شناخت صحیح بچه‌ها از واژه «محیط زیست» وآشنایی با پیرامونشان ما را برآن داشت تا از تجربیات و شناخت گسترده کارشناسان این حوزه استفاده کنیم و به همین جهت از کلیدری کارشناس فضای سبز و مسوول آزمایشگاه مرکز تحقیقات کشاورزی دعوت کردیم تا در این رابطه برای میهمانان کتابخانه توضیحاتی ارائه دهد.

مسوول آزمایشگاه مرکز تحقیقات کشاورزی پس از پخش انیمیشنی با موضوع «طبیعت سالم» و ارائه برخی توضیحات به دانش‌آموزان، جعبه‌های حاوی حشرات تاکسی‌درمی شده‌ای را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد و به تشریح و معرفی گونه‌های مختلف حشرات پرداخت.

گفتنی است؛ در این بازدید دانش‌آموزان ضمن آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون و بازدید از فضای کتابخانه‌ای، از قصه‌گویی مربیان بهره بردند. کارشناس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی به رسم یادبود ۷۰ گلدان به کتابخانه اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =