کد خبر: 273340
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
بازدید فرماندار جغتای از نمایشگاه کودکانه تا کربلا

در هفته ملی کودک نمایشگاه «کودکانه تا کربلا» به همت مربیان مرکز فرهنگی هنری جغتای گشایش یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در اولین روز از برپایی این نمایشگاه، محمد علی‌آبادی فرماندار شهرستان جغتای به همراه جمعی از مسوولان و اعضای پارلمان مشورتی زنان از این نمایشگاه دیدن کردند.

فاطمه‌زهرا مسلمی‌پور مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با هفته ملی کودک و با توجه به این‌ مطلب که این هفته به عنوان «هر کودک نشانی خداست ...» نام‌گذاری شده است، نمایشگاهی آیینی و بومی- مذهبی با نام «کودکانه تا کربلا» در مرکز برپا شد که تا پایان هفته ملی کودک میزبان دانش‌آموزان خواهد بود.

مربی مسوول مرکز هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی اعضا با مراسم آیینی و بومی- مذهبی شهرستان مطرح کرد و گفت: این نمایشگاه از هفت غرفه تشکیل شده که در هر یک از غرفه‌ها به صورت نمادین آیین‌های بومی شهرستان در ماه محرم را به نمایش گذاشته شده است.

مسلمی‌پور در پایان از مسوولین خواست تا نیازهای کودکان را جدی بگیرند واین هفته را که به نام آنهاست در کنارشان باشند و تلاش کنند تا در دنیای کودکانه آنها لبخند را بر لبانشان بنشانند

مسوولان اجرایی شهرستان ضمن بازدید از نمایشگاه و آشنایی با فعالیت‌های کانون به تماشای دو انیمیشن با عنوان «ننه سرما» و «هی با من دوست می‌شی» از آثار هنری اعضا در این بخش نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =