برگزاری ویژه‌برنامه هفته ملی کودک در مرکز 15 تهران

نوجوانان فعال مرکز تخصصی ادبی شماره 15 کانون استان تهران، به همراهی مربیان این مرکز، در هفته ملی کودک، با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای دفتر خاطرات تابستان را بستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این ویژه‌برنامه که بیش از 80 عضو کودک و نوجوان مرکز حضور داشتند، کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی استان نیز میهمان اعضای این مرکز بود.

برنامه پس از تلاوت قرآن و اجرای سرود ملی توسط اعضا، با نمایش کلیپ فعالیت‌های تابستانه مرکز ادامه یافت. از دیگر برنامه‌های اجراشده در این روز می‌توان به بازدید از نمایشگاه آثار اعضا، پرده‌خوانی فتح خیبر با اجرای سید رضا قاضی میر سعید، اجرای سرود با موضوع وطن، اجرای نماهنگ « حماسه» و پرفورمنس «قصه به‌هم‌ریخته» و همچنین تئاتر مشارکتی با موضوع معرفی سنت‌های عزاداری در ایام محرم اشاره کرد.

در پایان از اعضای فعال مرکز و برگزیدگان مسابقه نشریه تلنگر، نشریه داخلی طنز کتابخانه، برگزیدگان جشنواره استندآپ کمدی، با حضور میهمان برنامه و مربیان این مرکز تقدیر به عمل آمد.

همچنین طبق روال سال گذشته مسابقات فوتبال انگشتی که در طول تابستان، با رقابت گروه‌های مختلف سنی برگزار شد، به کار خود پایان داد. این مسابقه که به شیوه خلاق و برای همه رده‌های سنی اجرا شد، علاقه‌مندان بسیار زیادی در این کتابخانه تخصصی دارد. در پایان این لیگ کتابخانه‌ای، گروه برگزیده در این مناسبت موردتقدیر قرار گرفت.

گفتنی است مجریان این ویژه‌برنامه که در روز 20 مهرماه از ساعت 30/9 تا 30/12 به طول انجامید، اعضای نوجوان مرکز « الینا عاشوری و سید رضا قاضی میر سعید» بودند. پایان‌بخش این مراسم، ثبت لحظات ماندگار در قاب دوربین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =