برگزاری مسابقه « دنیای رنگی من »  در روستای رحمت‌آباد

هم‌زمان با هفته ملی کودک مسابقه ادبی، هنری«دنیای رنگی من» در روستای رحمت‌آباد نیشابور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی‌ اداره کل‌کانون پرورش‌فکری کودکان ‌و نوجوانان خراسان رضوی، این برنامه به همت کتابخانه پستی نیشابور برای کودکان روستا طراحی و اجرا شد.

 مربی کتابخانه پستی نیشابور با اعلام این خبر افزود: این برنامه با هدف بزرگداشت هفته ملی کودک و ارج نهادن به دنیای پاک کودکان برگزار شد، با توجه به شعار هفته ملی کودک «هر کودک نشانی خداست» در بین اعضای کتابخانه پستی و همچنین روستای رحمت آباد نیشابور اجرا شد.

فاطمه بیدق‌دار در توضیح نحوه اجرای این مسابقه گفت:  فراخوان مسابقه ادبی، هنری «دنیای رنگی من» به مناسبت هفته ملی کودک توسط کتابخانه پستی نیشابور طراحی و برای تعداد ۱۵۰ نفر از کودکان روستا به‌صورت حضوری و مکاتبه‌ای به اجرا در آمد و برای برگزیدگان این مسابقه جوایزی در نظر گرفته شد.

مربی کتابخانه پستی نیشابور همچنین به حضورش در روستای رحمت‌آباد در آخرین روزهای هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: به همراه تعدادی از مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ نیشابور و به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین به مدرسه «شهید رحمت‌الله چمبری» رفتیم و ضمن معرفی فعالیت‌های کتابخانه پستی، با اجرای فعالیت‌های شاد و فرهنگی لحظات خوشی را برای آنان خلق کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =