مراکز فرهنگی- هنری سیستان و بلوچستان آماده‌ی استقبال از دانش آموزان در طرح کانون و مدرسه

مدیرکل کانون استان: انجام طرح‌های پژوهشی در خلال برگزاری طرح کانون و مدرسه بر میزان اثر بخشی آن در دوره‌های آتی خواهد افزود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، نشست پایانی هماهنگی طرح کانون و مدرسه در کانون استان با حضور مدیرکل و کارشناسان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان ضمن تشکر از همه‌ی همکاران به خاطر انجام شایسته‌ی ویژه برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک، طرح کانون و مدرسه را فرصتی برای قوی‌تر شدن مراکز فرهنگی- هنری و مدارس عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های موجود در این طرح می‌تواند جمعیت مخاطبان کانون و در نتیجه تاثیر کانون بر گروه بیشتری از دانش آموزان را افزایش دهد و از سوی دیگر تبادل تجربه‌ی مربیان کانون و معلمان آتفاق‌های خوبی را برای سرمایه‌های کشور رقم خواهد زد.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به اهمیت پژوهش در زمینه‌های گوناگون، گفت: با استفاده از شیوه‌های پژوهشی و ثبت داده‌های اعضای طرح می‌توان میزان پیشرفت آنان را تعیین کرد که در ادامه‌ی مسیر می‌تواند اطلاعات ارزشمندی برای برنامه ریزی‌ها در اختیار ما قرار دهد.

مدیرکل کانون در پایان سخنان کوتاه خود با تاکید بر استفاده از حداکثر امکانات برای اجرای موفق این طرح گفت: کارشناسان فرهنگی- هنری و ادبی نیز هماهنگی‌های لازم برای اجرای طرح را با همکاران انجام دهند و مربی مسئولان مراکز تا پیش از آبان ماه، زمان آغاز طرح، نشستی برای هماهنگی پایانی با مدیران و معلمان مدارس برگزار کنند.

قابل ذکر است در ابتدای این نشست مهتاب سارونی، کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری و ادبی استان ضمن مروری کوتاه بر شیوه نامه‌ی طرح کانون و مدرسه، گزارشی از اجرای آن در سال گذشته ارایه داد و در ادامه کارشناسان در خصوص ظرفیت‌ها و امکانات مراکز سخن گفتند.

گفتنی است پیش از این نشستی نیز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاونان این اداره، مدیران و معلمان مدارس برگزار و انتظارات دو طرف مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =