کد خبر: 274251
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌های رضوی

مرکز فرهنگی هنری چناران هم‌زمان با روز دانش‌آموز، از برگزیدگان جشنواره‌های رضوی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نرگس غلامی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری چناران از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشورمان یاد کرد و گفت: اختصاص دادن یک روز در تقویم به این قشر مهم و آینده‌ساز، کار شایسته‌ای است که باعث افزایش عزت‌نفس آنان می‌شود.

غلامی در ادامه گفت: به همین مناسبت با حضور در جمع دانش‌آموزان و تبریک روز دانش‌آموز، اهمیت و نقش آنان را در سرنوشت کشور و سازندگی میهن‌ عزیزمان را یادآور شدیم و ضمن معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون، از دانش‌آموزان کانونی که توانسته بودند در جشنواره رتبه‌هایی را کسب کنند تقدیر به عمل آمد.

 مربی مسوول مرکز هدف از این برنامه را تشویق اعضای موفق کانون در جمع دوستان و هم‌سن و سالان و آشنایی سایر دانش‌آموزان با فعالیت‌های کانونی مطرح کرد.

طاهره رضوی، زینب صفری مقدم، ابوالفضل خانه فروش، امیررضا براتی برگزیدگان بخش هنری و جشنواره‌ی رضوی انیمیشن؛ ساحل حکاک برگزیده در بخش جشنواره‌ی دوسالانه‌ی سفال و در بخش ادبی و جشنواره رضوی از مینا عمو، عارفه حافظی، بهاره رهنما، سجاد خامی و مبینا اسدزاده دانش‌آموزان کانونی بودند که در این برنامه مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =