رونق‌بخشی ایده‌ها و پرهیز از روزمرگی اولویت کار در کانون کرمان است

تکراری شدن؛آفت فعالیت‌های فرهنگی است، رونق‌بخشی ایده و ابتکارات همکاران و پرهیز از روزمرگی اولویت کار در کانون پرورش فکری کرمان است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، این بخشی از سخنان محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست هم‌اندیشی کارشناسان ادبی منطقه ۴ کشور بود که صبح امروز ۲۰ آبان به میزبانی کرمان آغاز شد.

روحی با بیان این‌که بسیاری از دستگاه‌های فرهنگی دچار معضلی به نام تکراری شدن فعالیت‌ها شده‌اند، گفت: از زمان حضورم در کانون، با همراهی و همکاری همه‌ی همکاران تلاش کرده‌ایم از آفت روزمرگی پرهیز کنیم و با حفظ اساس و هدف هر فعالیت، آن را به شیوه‌ای نو، خلاقانه و مخاطب‌پسند انجام دهیم.

وی کیفیت بخشی فعالیت‌ها را از دیگر اولویت‌های کار در کانون کرمان عنوان کرد و گفت: همواره کوشیده‌ایم تا کاری که وظیفه ذاتی ماست را با بهترین کیفیت انجام دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کرمان با تاکید بر این‌که کار فرهنگی بایستی بسیار هوشمندانه باشد، یادآور شد: رواج و رونق‌بخشی به ایده‌ها و ابتکارات همکاران، افزایش انگیزه در نیروی انسانی و ایجاد و حفظ آرامش  در محیط کار از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه بوده است.

روحی تصریح کرد: ارتقاء بهره‌وری در فعالیت‌ها با انجام برنامه‌های اولویت ‌بندی و کارشناسی شده در راس برنامه‌های کانون است تا بتوانیم در مسیر اصلی خود که سرمایه‌گذاری برای تربیت نیروی انسانی متعهد است گام برداریم و آینده‌ی درخشانی را پیش‌روی کشور شاهد باشیم.

فاطمه جعفرزاده معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان نیز در سخنانی کوتاه واحد آفرینش‌های ادبی را یکی از منظم‌ترین بخش‌های کانون برشمرد که از دیرباز در چارچوب و استاندارد کاری مشخص فعالیت می‌کند.

جعفرزاده افزود: آفرینش‌های ادبی از اولین بخش‌هایی در کانون است که کتاب کار داشته و خلاقیت سرلوحه‌ی کار مربیان متخصص و توانمند ادبی است.

نشست هم‌اندیشی کارشناسان ادبی منطقه ۴ کشور طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =