تعامل کانون البرز و دانشکده روان شناسی دانشگاه خوارزمی

محمود مروج، مدیر کل کانون البرز پس از شرکت در نشست بررسی زمینه های تعامل با دانشکده روان شناسی دانشگاه خوارزمی از تعامل با اساتید و دانشجویان این دانشکده،  در دو حوزه ی مشاوره و فلسفه برای کودکان ونوجوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، در نشستی که با حضور مسوولان دانشکده ی روان شناسی و مدیر کل کانون البرز در محل این دانشکده برگزار شد، مضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیر کل کانون استان البرز،  ضمن معرفی کانون و توانمندی ها و فعالیت های آن بر استفاده ازتوانمندی های  مربیان آموزش دیده و امکانات کانون جهت رسیدن به اهداف سازمانی تاکید کرد و ضمن معرفی کانون به مسوولین دانشگاه، بازدید اساتید و دانشجویان را زمینه ساز آشنایی بیشتر آنان با کانون و ماموریت های آن و بررسی چگونگی همکاری های مشترک، دانست.

مسوولین این دانشکده نیز با اشاره به فعالیت هایی که در دو حوزه ی مشاوره و فلسفه برای کودکان انجام شده است ، استفاده از منابع غنی فرهنگ و ادب پارسی ،از جمله مثنوی معنوی و اشعار  حافظ در تدوین منابع توسط این دانشکده، را از پروژه های خود برای  آشنا کردن کودکان ونوجوانان با فلسفه عنوان کردند.

قرار است در آینده ی نزدیک و پس از بازدید اساتید و دانشجویان از کانون، در این زمینه ها همکاری های مشترکی صورت گیرد.

تاکید مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی کرج بر نقش مهم کانون

پس از دیدار مدیر کل کانون البرز با مسوولین دانشکده ی روان شناسی دانشگاه خوارزمی کرج، این مسوول دیداری نیز با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم زاده  مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دانشگاه خوارزمی  داشتند.

 این مسوول نیز پس از شنیدن گزارش مختصری از کانون و فعالیت های آن از زبان مدیر کل کانون البرز،  به نقش کودکی و اهمیت این دوران اشاره کرده وبر نقش مهم کانون تاکید کرده و گفتند:

نقش کانون بسیار پر اهمیت است و نه تنها کمتر از دانشگاه نیست بلکه بیشتر از آن است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =