پرندگان جنوب موضوع مسابقه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان خوزستانی شد

کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری با هدف حفاظت از محیط‌زیست در مسابقه‌های فرهنگی و هنری و ادبی با عنوان" پرندگان جنوب را ببینیم قبل از این‌که ..." شرکت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کانون با همکاری اداره کل محیط‌زیست استان خوزستان از بیش 44 هزار کودک و نوجوان عضو مراکز خود، در 30 شهر استان خوزستان با انتشار فراخوان مسابقه‌های فرهنگی و هنری و ادبی با عنوان "پرندگان جنوب را ببینیم قبل از این‌که ..." دعوت کرده است تا آثار خود در بخش‌های نقاشی، سفال‌گری، عکاسی، نشریه دیواری، کاردستی با دور ریختنی‌ها، شعر، داستان و دل نوشته را تا 25 دی‌ماه 1396 به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

بر اساس این گزارش در این مسابقه کودکان و نوجوانان خوزستانی 4 تا 16 سال در مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان، ضمن آشنایی پیرامون گونه‌های مختلف پرندگان موجود در استان خوزستان و اهمیت و جایگاه آن‌ها در تاریخ ایران، نقش و تأثیرات آن‌ها بر یکدیگر و کنترل بیماری‌ها و آفات کشاورزی اقدام به خلق آثار فرهنگی و هنری و ادبی با هدف حفاظت و کمک به بقا زیستگاه‌های پرندگان می‌کنند.

کلیه شرکت‌کنندگان در این مسابقه‌ها می‌توانند آثار خود را با موضوع " پرندگان جنوب "حداکثر تا تاریخ 25 دی‌ماه به واحد هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ارسال کنند.

گفتنی است: آثار ارسالی کودکان و نوجوانانی خوزستانی پس از بررسی در شورای دبیرخانه این مسابقه‌ها هم‌زمان با 29 دی‌ماه، روز ملی هوای پاک، در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز واقع در فاز 2 پادادشهر روبروی بازارچه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و به نفرات برگزیده در هر بخش جوایزی مشترکا از سوی کانون پرورش فکری و اداره کل محیط‌زیست استان اهدا خواهد شد.      

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =