کمیته کودک ونوجوان دهه فجر آغاز به‌کار کرد

با ابلاغ مسؤولیت کمیته کودک ونوجوان دهه فجر به مدیر کل کانون پرورش فکری، کمیته کودک ونوجوان دهه فجر استان مازندران آغاز به‌کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این  اداره کل در قالب کمیته کودک ونوجوان و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک ونوجوان به برنامه ‌ریزی برای گرامی‌داشت این دهه اقدام می نماید.

به همین منظوردر مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران و سایر مسؤولان استانی برگزار شد؛ مسؤولین کمیته های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران از سوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تعیین شدند.

این گزارش می افزاید: حکم مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نیز به عنوان مسؤول کمیته کودک ونوجوان استان از سوی استاندار مازندران به محمد علی یزدان شناس ابلاغ شد.

بر اساس این حکم این کمیته موظف است با برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی ، هنری، جشن و سایر فعالیت‌ها تلاش کند تا نسبت به  انتقال شایسته و موثر خاطرات روزهای انقلاب و تبیین هنرمندانه  ارزش‌های انقلاب اسلامی به کودکان ونوجوانان برنامه ریزی نماید و ازتوان و ظرفیت سایر دستگاه‌های مرتبط با کودک ونوجوان در این خصوص بهره گیرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران  و مسؤول کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر استان نیز در این خصوص گفت:دبیرخانه این کمیته در کانون تشکیل شد و بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده ضمن برگزاری جلسات کارشناسی و محتوایی با حضور دستگاه‌های عضو، نسبت به تولید محتوا و برنامه برای گرامی‌داشت این مناسبت بزرگ در استان اقدام خواهد شد.

محمدعلی ‌یزدان‌شناس، تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص معارف و اندیشه‌های انقلاب اسلامی به کودکان ونوجوانان را از جمله اهداف این کمیته عنوان کرد.

کمیته کودک ونوجوان دهه فجر انقلابی اسلامی هر ساله با محوریت اداره کل کانون پرورش فکری مازندران و با حضور دستگاه‌های متولی و مرتبط با  حوزه کودک ونوجوان در جهت اهداف تعیین شده  تشکیل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =